Pravidlá
Všeobecné
obchodné podmienky spolo?nosti Digital GlobalPass SAS pre
službu MyAllSports v znení platnom od 01.12.2023 (?alej aj ako „VOP“)
1. Úvodné
ustanovenia
1.1 Tieto VOP
upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy
uzatvorenej na dia?ku, resp. obdobného zmluvného typu (?alej aj ako „Zmluva“),
kedy na jednej strane vystupuje spolo?nos? DIGITAL GLOBAL PASS,
350 rue Denis Papin Parc de
la Duranne – Domaine duTourillon 13100 Aix-en-Provence,
RCS : 390 944 429 (?alej„DGP”), reklamacie@digitalglobalpass.com ako
predávajúci a/alebo poskytovate? služby a/alebo poskytovate? licen?ných
oprávnení (?alej aj ako „Poskytovate?“) a na strane druhej kupujúci a/alebo
objednávate? a/alebo užívate?, ktorý môže za zákonom splnených náležitostí
vystupova? v pozícii spotrebite?a (?alej aj ako „Užívate?“).
1.2 Služba
definovaná v bode 2.2 ?lánku 2 týchto VOP je dostupná pre aktívnych a
oprávnených registrovaných používate?ov siete mobilného operátora Orange
Slovensko, a.s., I?O: 35 697 270, so sídlom Metodova 8, 821 08 Bratislava
alebo mobilného operátora O2 Slovakia, s.r.o., I?O: 35 848 863, so sídlom
Einsteinova 24, 851 01 Bratislava.
1.3 Poskytovate?
vyhlasuje, že má zabezpe?enú spoluprácu s mobilnými operátormi uvedenými v
predchádzajúcom bode tohto ?lánku, ktorá je nevyhnutná na ú?ely plnenia Zmluvy
v zmysle týchto VOP.
1.4 Kontaktné
údaje Poskytovate?a:
t. ?.: +421 265
413 561
e-mail:
reklamacie@digitalglobalpass.com
poštová adresa:
350 rue Denis Papin Parc de
la Duranne – Domaine du Tourillon 13100 Aix-en-Provence
1.5 Orgán dozoru:
DGCCRF:
59, bvd Vincent Auriol Télédoc 042
75013-PARIS CEDEX
13 – FRANCE
2. Predmet
Zmluvy
2.1 Poskytovate?
sa Zmluvou zaväzuje, že Užívate?ovi bezodkladne po uzatvorení Zmluvy odovzdá v
zmysle nasledujúceho ?lánku vec a/alebo poskytne digitálny obsah a/alebo
licenciu a umožní mu nadobudnú? vlastnícke právo a/alebo licenciu k nej, a
Užívate? sa zaväzuje, že vec a/alebo digitálny obsah prevezme a zaplatí
Poskytovate?ovi za? dojednanú odplatu.
2.2 Predmetom
tejto Zmluvy je odplatné zabezpe?enie prístupu do Premium zóny s multimediálnym
elektronickým obsahom na internetovom portáli m.MyAllSports.sk (?alej aj ako
„Služba“). Po uzavretí Zmluvy bude Užívate?ovi v bezplatnej SMS zaslaný kód,
prostredníctvom ktorého sa môže prihlási? do užívate?ského rozhrania Premium
zóny a s?ahova? ?i užíva? si ponúkaný multimediálny obsah. Užívate? sa do
Premium zóny prihlási zadaním telefónneho ?ísla, z ktorého bola odoslaná
Aktiva?ná SMS v zmysle bodu 3.2 ?lánku 3 týchto VOP a príslušného kódu
zaslaného na toto telefónne ?íslo.
3. Spôsob
uzavretia Zmluvy
3.1 Návrhom na
uzavretie Zmluvy je umiestnenie ponuky Poskytovate?a na
internetovom MyAllSports.sk
3.2 Momentom
vzniku Zmluvy je Aktivácia služby, ktorá je možná:
a) využívaním
prístupovej služby daného Prevádzkovate?a nasledujúcim spôsobom:
Používate? by mal
na webovej stránke zada? svoje telefónne ?íslo. Po zadaní telefónneho
?ísla Užívate? dostane od Prevádzkovate?a SMS správu s unikátnym PIN kódom
na telefónne ?íslo, ktoré zadal na stránke, ktoré by mal následne zada? aj
na stránke a potvrdi?, príp. Používate? by mal kliknú? na webovú
stránku, potvrdí stla?ením tla?idla, že si pre?ítal Pravidlá a má
záujem objedna? si Službu cez Webovú stránku. Kliknutím na obe tla?idlá
dôjde následne k?aktivácii
služby.
Po aktivácii
Služby spôsobom uvedeným vyššie, Užívate? dostane SMS správu obsahujúcu
okrem iného: potvrdenie o aktivácii Služby, informácie o cene a frekvencii
pred?ženia prístupu, odkaz na Pravidlá, informácie o?tom ako Službu deaktivova?. Zadarmo
kedyko?vek 24/7.
3.3 Poskytovate?
potvrdí Užívate?ovi uzavretie Zmluvy odoslaním bezplatnej SMS správy
Užívate?ovi (?alej aj len ako „Potvrdzujúca SMS“) na telefónne ?íslo, okamih
vzniku Zmluvy tým nie je dotknutý. V Potvrdzujúcej SMS Poskytovate? zárove?
Užívate?ovi doru?í webovú adresu na jedine?ný link, na ktorom si môže
Užívate? stiahnu? kópiu VOP.
3.4 V
Potvrdzujúcej SMS Poskytovate? zárove? Užívate?ovi potvrdí, že Užívate?
výslovne súhlasil s poskytnutím Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od
Zmluvy a že vyhlásil, že o následkoch udelenia takéhoto súhlasu bol riadne
pou?ený.
4. Cena
4.1 Užívate? je
povinný riadne a v?as uhradi? Poskytovate?ovi za poskytovanie Služby dojednanú
odplatu.
4.2 Užívate?ovi
je ú?tovaná sadzba, ktorej výška závisí od objednanej Služby Prístup sa
automaticky predlžuje s frekvenciou, ktorá závisí od objednanej Služby. V
prípade Služby aktivovanej spôsobom vyššie, poplatky vyberajú operátori.
Transak?ná sadzba
nezah??a poplatky súvisiace s prístupom Používate?a do siete Internet ani
žiadne poplatky súvisiace s prenosom dát.
4.3 Užívate?
uhradí Poskytovate?ovi odplatu dojednanú formou pod?a bodu 4.2 tohto ?lánku na
ú?et svojho mobilného operátora, a to na základe faktúry vystavanej mobilným
operátorom za príslušné zú?tovacie obdobie ur?ené osobitnou zmluvou medzi
Užívate?om a jeho mobilným operátorom.
4.4 Podmienkou
pre využívanie Služby je vlastnenie aktívneho telefónneho ?ísla príslušného
mobilného operátora pod?a bodu 1.2 ?lánku 1. týchto VOP.
4.5 Použitie
komunika?ných prostriedkov na dia?ku pre uskuto?nenie plnení zo Zmluvy
(telefón, internet a i.) je spoplatnené v súlade s cenníkom Užívate?ovho
mobilného operátora, pokia? v týchto VOP nie je výslovne uvedené inak.
5. Doba
trvania Zmluvy
5.1 Zmluva sa
uzatvára na dobu neur?itú.
5.2 Zmluvu možno
kedyko?vek ukon?i?:
a. písomnou
dohodou zmluvných strán k ur?enému d?u, alebo
b. výpove?ou
ktorejko?vek zo zmluvných strán, a to bez udania dôvodu.
5.3 Výpove? pod?a
predchádzajúceho ?lánku je možné urobi? bu? písomnou formou
alebo samotným Užívate?om za
použitia elektronickej komunikácie email, online deaktivácia
služby prípadne zatelefonovaním na lokálnu infolinku.
5.4 V prípade
výpovede urobenej písomnou formou, je výpovedná lehota 1 kalendárny mesiac,
pri?om za?iatok jej plynutia sa po?íta od prvého d?a kalendárneho mesiaca
nasledujúceho po doru?ení výpovede a skon?í sa uplynutím posledného d?a
príslušného kalendárneho mesiaca.
5.5 Bezodkladne
po uzatvorení Zmluvy dôjde k úplnému poskytnutiu Služby, ?ím po výslovnom
súhlase Užívate?a s poskytnutím tejto Služby a po jeho vyhlásení, že o
následkoch udelenia svojho súhlasu bol riadne pou?ený, Užívate? stráca právo na
odstúpenie od zmluvy pod?a zák. ?. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebite?a
pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na
dia?ku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.
6. Práva a
povinnosti zmluvných strán
6.1 Poskytovate?
sa zaväzuje, že vynaloží primeranú odbornú starostlivos?, aby bola Služba
Užívate?ovi poskytovaná riadne.
6.2 Užívate? sa
zaväzuje využíva? Službu v súlade s týmito VOP, platnými právnymi predpismi a
dobrými mravmi, pri?om využívanie Služby nemôže by? urážajúce a nesmie
zasahova? do cti tretích osôb. Za konanie Užívate?a, ktoré je v rozpore s týmto
ustanovením,
Poskytovate?
nenesie žiadnu zodpovednos?.
6.3 Poskytovate?
je oprávnený odoprie? uzavretie Zmluvy s osobami, ktoré predtým podstatným
spôsobom porušili svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy alebo z VOP.
6.4 Poskytovate?
je oprávnený obmedzi? prístup Užívate?a k Službe, a to najmä s oh?adom na
vyššiu moc alebo s oh?adom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového
vybavenia Poskytovate?a alebo s oh?adom na nutnú údržbu hardvérového a
softvérového vybavenia tretích osôb, ktoré sa priamo podie?ajú na ?innostiach
súvisiacich s predmetom Zmluvy. Takéto obmedzenie prístupu k Službe je možné
len na nevyhnutný ?as.
6.5 Poskytovate?
je oprávnený zablokova? prístup Užívate?a k Službe v prípade, ak preukázate?ne
zistí, že Užívate? porušil nejakú zo svojich povinností pod?a bodu 6.2 tohto
?lánku.
6.6 Poskytovate?
nie je zodpovedný za kvalitu a funk?nos? sietí dotknutých mobilných operátorov,
ani za kvalitu a funk?nos? telefónnych, internetových liniek a zariadení, za
poštové služby, ani za žiadne výkony, ktoré neprevádzkuje priamo sám (alebo za
pomoci tretích osôb) a ani za prípadné omeškanie spôsobené vyššou mocou.
6.7 Na ú?ely
tohto ?lánku sa pojmom vyššia moc rozumie najmä: štrajk, administratívne
rozhodnutia, súdne rozhodnutia, havárie telekomunika?ných sieti alebo
systémov, gateway iných firiem, nepravidelnos? fungovania sietí
mobilných operátorov a Internetu.
6.8 Nako?ko sa
identifikácia Užívate?a uskuto??uje výhradne len na základe mobilného
telefónneho ?ísla, Poskytovate? nemá možnos? verifikácie veku Užívate?ov.
Poskytovate? tak nenesie zodpovednos? za následky využívania Služby ur?ených
pre plnoleté osoby Užívate?mi k tomu neoprávnených.
7. Reklamácia
7.1 Užívate? má
právo uplatni? si reklamáciu vo veci správnosti úhrady za Službu, vo veci
kvality poskytnutej Služby alebo vo veci namietnutia inej vady v súvislosti s
poskytnutou alebo požadovanou Službou.
7.2 Právo poda?
reklamáciu má každý Užívate?. Užívate? je povinný poda? reklamáciu bezodkladne
po zistení vady, a to formou emailu ozna?eným ako
Služba MyAllSports na adresu reklamacie@digitalglobalpass.com alebo
doporu?eným listom ozna?eným ako Služba MyAllSports na
adresu: Pass2Mobile, Šustekova 51, 851 04 Bratislava. V opa?nom
prípade sa na takéto podanie neprihliada ako na reklamáciu.
7.3 Aby mohla by?
reklamácia riadne prešetrená musí obsahova?: meno a priezvisko osoby
uplat?ujúcej si reklamáciu, ?íslo a dôvod reklamácie. Poskytovate?
reklamáciu preskúma, a v lehote do 14 dní od kedy mu bola reklamácia
doru?ená informuje osobu, ktorá si reklamáciu uplatnila o výsledku prešetrenia
danej záležitosti.
7.4 Poskytovate?
má právo vyzva? Užívate?a na doplnenie potrebných náležitostí reklamácie pod?a
predchádzajúceho bodu tohto ?lánku, pri?om lehota na prešetrenie reklamácie
za?ína v takomto prípade plynú? až od momentu odstránenia nedostatkov a
splnenia podmienok na podanie reklamácie. Ak je to potrebné pre ú?ely
objektívneho prešetrenia reklamácie, Užívate? je povinný Poskytovate?ovi
poskytnú? nevyhnutne potrebnú sú?innos? na základe výzvy Poskytovate?a, pri?om
bez poskytnutia tejto sú?innosti nie je Poskytovate? povinný v prešetrovaní
reklamácie pokra?ova?.
7.5 V prípade, ak
sa v rámci prešetrenia reklamácie zistí jej dôvodnos?, Užívate? má vo?i
Poskytovate?ovi práva pod?a ust. § 622 a ust. § 623 zák. ?. 40/1964
Zb. Ob?iansky zákonník, a to predovšetkým s poukazom na jeho právo na bezplatné
odstránenie vád Služby.
7.6 Na podanie a
vybavenie s?ažnosti alebo podnetu sa primerane použijú vyššie uvedené
ustanovenia vz?ahujúce sa na reklamáciu.
8. Osobné
údaje
8.1 Pre uzavretie
Zmluvy ako aj pre následné plnenia z nej sa nevyžaduje uvádzanie osobných
údajov Užívate?a. Identifikácia Užívate?a sa uskuto??uje výhradne len na
základe mobilného telefónneho ?ísla, z ktorého bola odoslaná Aktiva?ná SMS.
Uvedené sa nevz?ahuje na prípady upravené v nasledujúcom bode tohto ?lánku.
8.2 V prípade
reklama?ného konania a vybavovania s?ažnosti, resp. podnetu Užívate?a je
Poskytovate? prevádzkovate?om informa?ného systému. Osobné údaje
poskytnuté Užívate?mi, budú spracované v súlade s právom Francúzska. V
rozsahu a s cie?om, ktorý je nevyhnutný na plnenie záväzkov Poskytovate?a.
Poskytovate? smie takto poskytnuté osobné údaje spracováva? len po dobu
nevyhnutnú na splnenie jeho zákonných povinností a len na ú?el, na ktorý mu
boli poskytnuté.
8.3 V prípade, ak
Užívate? poskytne svoje osobné údaje, zodpovedá za to, že takto poskytnuté
osobné údaje sú správne, úplné, aktuálne a pravdivé. Poskytnutie osobných
údajov je dobrovo?né. Užívate? má právo prístupu k svojim osobným údajom.
9. Závere?né
ustanovenia
9.1 Zmluva a VOP
sú vyhotovené v slovenskom jazyku.
9.2 Tieto VOP sú
platné a ú?inné d?om 01.12.2023 a rušia prípadné predchádzajúce znenia
VOP. Všetky VOP sú k dispozícii v sídle Poskytovate?a a na internetovej stránke
Poskytovate?a MyAllSports.sk
9.3 Tieto VOP sú
neoddelite?nou sú?as?ou Zmluvy. V prípade, že Poskytovate? a Užívate? uzatvoria
medzi sebou písomnú Zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto
VOP, budú takto odlišne dojednané ustanovenia Zmluvy uprednostnené pred týmito
VOP. V prípade akýchko?vek rozdielov medzi VOP a Zmluvou má prednos? text
Zmluvy.
9.4 Na ú?ely
úpravy právneho vz?ahu medzi Poskytovate?om a Užívate?om sú záväzné VOP ú?inné
v momente uzavretia Zmluvy. Kópiu VOP Užívate? obdrží v Potvrdzujúcej SMS.
Predávajúci je oprávnený znenie VOP meni?, ruši?, ?i dopl?ova? akýmiko?vek
zmenami, ?ím ale nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli po?as
ú?innosti predchádzajúceho znenia VOP. Povinnos? písomného oznámenia zmeny
týchto VOP je splnená jej umiestnením na internetovej stránke
Poskytovate?a gameas.sk
9.5 Vz?ahy
neupravené týmito VOP sa riadia právnymi predpismi Slovenskej republiky,
a to najmä príslušnými ustanoveniami zák. ?. 40/1964 Zb. Ob?iansky zákonník, s
výnimkou bodu 8.2 ?lánku 8 týchto VOP.
9.6 Všetky spory
vzniknuté zo Zmluvy alebo v súvislosti s ?ou, vrátane všetkých sporov o jej
platnos?, výklad alebo zrušenie, budú riešené príslušnými všeobecnými
súdmi. Pod?a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) ?. 2016/679 z
27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o
vo?nom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES (?alej len
„Nariadenie“), správcom osobných údajov používate?ov servisu MyAllSports je
spolo?nos? „Digital Global Pass SAS“, sídliaca na adrese:
350 rue Denis Papin Parc de
la Duranne – Domaine du Tourillon 13100 Aix-en-Provence,
Francúzsko, RCS : 390 944 429 (?alej „DGP”). Emailová adresa: reklamacie@digitalglobalpass.com
Osobné údaje
používate?ov budú spracúvané v súlade s Nariadením, a to na základe ?lánku 6
ods. 1 písmeno a, b, f, na ú?ely súvisiace s poskytovaním služieb
prostredníctvom Servisu, vrátane posudzovania prípadných reklamácií, a ak
Používate? vyjadrí príslušný súhlas – na ú?ely spracúvania obchodných a
marketingových informácií, spôsobom stanoveným v klauzule súhlasu, a tiež na
ú?ely realizácie oprávnených a opodstatnených záujmov Správcu, tzn. na ur?enie,
vymáhanie alebo obhajobu vo?i požiadavkám a nárokom inej strany.
Osobné údaje budú
spracúvané po?as obdobia poskytovania služieb prostredníctvom Servisu, až
dovtedy, kým Používate? nepožiada o ich odstránenia, alebo kým neuplynie
preml?acia lehota týkajúca sa poskytovaných služieb. Údaje spracúvané na ú?ely
zasielania obchodných informácií budú spracúvané až dovtedy, kým Používate?
nezruší svoj vyššie spomenutý súhlas, a informácie nevyhnutné na posúdenie a
vyriešenie reklamácií budú spracúvané dovtedy, kým neuplynie preml?acia
lehota, ktorá sa týka týchto záležitostí. Osobné údaje budú môc? by?
spracúvané aj po stanovených obdobiach, ak to bude nutné na základe platnej
legislatívy.
Rozsah osobných
údajov, ktoré Správca spracúva, zah??a kontaktné údaje Používate?a (vrátane
telefónneho ?ísla a emailovej adresy), ktoré sú nevyhnutné na poskytovanie
služieb prostredníctvom Servisu, ako aj na posudzovanie a riešenie reklamácií.
Uvedenie osobných
údajov je dobrovo?né, avšak nevyhnutné na poskytovanie služieb prostredníctvom
Servisu. Uvedenie údajov na ú?ely zasielania obchodných a marketingových
informácií je dobrovo?né.
Osobné údaje môžu
by? sprístupnené zamestnancom alebo spolupracovníkom Správcu, ako aj subjektom,
ktoré poskytujú Správcovi podporu na základe príslušných dohôd o poverení.
Osoby, ktorých sa
osobné údaje týkajú, majú právo na prístup k obsahu svojich údajov, ako aj na
ich doplnenie, spresnenie, odstránenie, obmedzenie spracúvania, právo na
prenesenie údajov, ako aj právo poda? s?ažnos? vo?i spracúvaniu, a tiež právo
zruši? svoj súhlas, ?o nemá vplyv na legálnos? spracúvania, ktoré bolo vykonané
pred zrušením súhlasu. Osoby, ktorých sa údaje týkajú, majú právo poda?
s?ažnos? Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, ke? uznajú, že
spracúvanie ich osobných údajov porušuje predpisy Nariadenia.
© MyAllSports 2023