Pravidlá
Všeobecné
obchodné podmienky spoločnosti Digital GlobalPass SAS pre
službu MyAllSports v znení platnom od 01.12.2023 (ďalej aj ako „VOP“)
1. Úvodné
ustanovenia
1.1 Tieto VOP
upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy
uzatvorenej na diaľku, resp. obdobného zmluvného typu (ďalej aj ako „Zmluva“),
kedy na jednej strane vystupuje spoločnosť DIGITAL GLOBAL PASS,
350 rue Denis Papin Parc de
la Duranne – Domaine duTourillon 13100 Aix-en-Provence,
RCS : 390 944 429 (ďalej„DGP”), reklamacie@digitalglobalpass.com ako
predávajúci a/alebo poskytovateľ služby a/alebo poskytovateľ licenčných
oprávnení (ďalej aj ako „Poskytovateľ“) a na strane druhej kupujúci a/alebo
objednávateľ a/alebo užívateľ, ktorý môže za zákonom splnených náležitostí
vystupovať v pozícii spotrebiteľa (ďalej aj ako „Užívateľ“).
1.2 Služba
definovaná v bode 2.2 článku 2 týchto VOP je dostupná pre aktívnych a
oprávnených registrovaných používateľov siete mobilného operátora Orange
Slovensko, a.s., IČO: 35 697 270, so sídlom Metodova 8, 821 08 Bratislava
alebo mobilného operátora O2 Slovakia, s.r.o., IČO: 35 848 863, so sídlom
Einsteinova 24, 851 01 Bratislava.
1.3 Poskytovateľ
vyhlasuje, že má zabezpečenú spoluprácu s mobilnými operátormi uvedenými v
predchádzajúcom bode tohto článku, ktorá je nevyhnutná na účely plnenia Zmluvy
v zmysle týchto VOP.
1.4 Kontaktné
údaje Poskytovateľa:
t. č.: +421 265
413 561
e-mail:
reklamacie@digitalglobalpass.com
poštová adresa:
350 rue Denis Papin Parc de
la Duranne – Domaine du Tourillon 13100 Aix-en-Provence
1.5 Orgán dozoru:
DGCCRF:
59, bvd Vincent Auriol Télédoc 042
75013-PARIS CEDEX
13 – FRANCE
2. Predmet
Zmluvy
2.1 Poskytovateľ
sa Zmluvou zaväzuje, že Užívateľovi bezodkladne po uzatvorení Zmluvy odovzdá v
zmysle nasledujúceho článku vec a/alebo poskytne digitálny obsah a/alebo
licenciu a umožní mu nadobudnúť vlastnícke právo a/alebo licenciu k nej, a
Užívateľ sa zaväzuje, že vec a/alebo digitálny obsah prevezme a zaplatí
Poskytovateľovi zaň dojednanú odplatu.
2.2 Predmetom
tejto Zmluvy je odplatné zabezpečenie prístupu do Premium zóny s multimediálnym
elektronickým obsahom na internetovom portáli m.MyAllSports.sk (ďalej aj ako
„Služba“). Po uzavretí Zmluvy bude Užívateľovi v bezplatnej SMS zaslaný kód,
prostredníctvom ktorého sa môže prihlásiť do užívateľského rozhrania Premium
zóny a sťahovať či užívať si ponúkaný multimediálny obsah. Užívateľ sa do
Premium zóny prihlási zadaním telefónneho čísla, z ktorého bola odoslaná
Aktivačná SMS v zmysle bodu 3.2 článku 3 týchto VOP a príslušného kódu
zaslaného na toto telefónne číslo.
3. Spôsob
uzavretia Zmluvy
3.1 Návrhom na
uzavretie Zmluvy je umiestnenie ponuky Poskytovateľa na
internetovom MyAllSports.sk
3.2 Momentom
vzniku Zmluvy je Aktivácia služby, ktorá je možná:
a) využívaním
prístupovej služby daného Prevádzkovateľa nasledujúcim spôsobom:
Používateľ by mal
na webovej stránke zadať svoje telefónne číslo. Po zadaní telefónneho
čísla Užívateľ dostane od Prevádzkovateľa SMS správu s unikátnym PIN kódom
na telefónne číslo, ktoré zadal na stránke, ktoré by mal následne zadať aj
na stránke a potvrdiť, príp. Používateľ by mal kliknúť na webovú
stránku, potvrdí stlačením tlačidla, že si prečítal Pravidlá a má
záujem objednať si Službu cez Webovú stránku. Kliknutím na obe tlačidlá
dôjde následne k aktivácii
služby.
Po aktivácii
Služby spôsobom uvedeným vyššie, Užívateľ dostane SMS správu obsahujúcu
okrem iného: potvrdenie o aktivácii Služby, informácie o cene a frekvencii
predĺženia prístupu, odkaz na Pravidlá, informácie o tom ako Službu deaktivovať. Zadarmo
kedykoľvek 24/7.
3.3 Poskytovateľ
potvrdí Užívateľovi uzavretie Zmluvy odoslaním bezplatnej SMS správy
Užívateľovi (ďalej aj len ako „Potvrdzujúca SMS“) na telefónne číslo, okamih
vzniku Zmluvy tým nie je dotknutý. V Potvrdzujúcej SMS Poskytovateľ zároveň
Užívateľovi doručí webovú adresu na jedinečný link, na ktorom si môže
Užívateľ stiahnuť kópiu VOP.
3.4 V
Potvrdzujúcej SMS Poskytovateľ zároveň Užívateľovi potvrdí, že Užívateľ
výslovne súhlasil s poskytnutím Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od
Zmluvy a že vyhlásil, že o následkoch udelenia takéhoto súhlasu bol riadne
poučený.
4. Cena
4.1 Užívateľ je
povinný riadne a včas uhradiť Poskytovateľovi za poskytovanie Služby dojednanú
odplatu.
4.2 Užívateľovi
je účtovaná sadzba, ktorej výška závisí od objednanej Služby Prístup sa
automaticky predlžuje s frekvenciou, ktorá závisí od objednanej Služby. V
prípade Služby aktivovanej spôsobom vyššie, poplatky vyberajú operátori.
Transakčná sadzba
nezahŕňa poplatky súvisiace s prístupom Používateľa do siete Internet ani
žiadne poplatky súvisiace s prenosom dát.
4.3 Užívateľ
uhradí Poskytovateľovi odplatu dojednanú formou podľa bodu 4.2 tohto článku na
účet svojho mobilného operátora, a to na základe faktúry vystavanej mobilným
operátorom za príslušné zúčtovacie obdobie určené osobitnou zmluvou medzi
Užívateľom a jeho mobilným operátorom.
4.4 Podmienkou
pre využívanie Služby je vlastnenie aktívneho telefónneho čísla príslušného
mobilného operátora podľa bodu 1.2 článku 1. týchto VOP.
4.5 Použitie
komunikačných prostriedkov na diaľku pre uskutočnenie plnení zo Zmluvy
(telefón, internet a i.) je spoplatnené v súlade s cenníkom Užívateľovho
mobilného operátora, pokiaľ v týchto VOP nie je výslovne uvedené inak.
5. Doba
trvania Zmluvy
5.1 Zmluva sa
uzatvára na dobu neurčitú.
5.2 Zmluvu možno
kedykoľvek ukončiť:
a. písomnou
dohodou zmluvných strán k určenému dňu, alebo
b. výpoveďou
ktorejkoľvek zo zmluvných strán, a to bez udania dôvodu.
5.3 Výpoveď podľa
predchádzajúceho článku je možné urobiť buď písomnou formou
alebo samotným Užívateľom za
použitia elektronickej komunikácie email, online deaktivácia
služby prípadne zatelefonovaním na lokálnu infolinku.
5.4 V prípade
výpovede urobenej písomnou formou, je výpovedná lehota 1 kalendárny mesiac,
pričom začiatok jej plynutia sa počíta od prvého dňa kalendárneho mesiaca
nasledujúceho po doručení výpovede a skončí sa uplynutím posledného dňa
príslušného kalendárneho mesiaca.
5.5 Bezodkladne
po uzatvorení Zmluvy dôjde k úplnému poskytnutiu Služby, čím po výslovnom
súhlase Užívateľa s poskytnutím tejto Služby a po jeho vyhlásení, že o
následkoch udelenia svojho súhlasu bol riadne poučený, Užívateľ stráca právo na
odstúpenie od zmluvy podľa zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa
pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na
diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.
6. Práva a
povinnosti zmluvných strán
6.1 Poskytovateľ
sa zaväzuje, že vynaloží primeranú odbornú starostlivosť, aby bola Služba
Užívateľovi poskytovaná riadne.
6.2 Užívateľ sa
zaväzuje využívať Službu v súlade s týmito VOP, platnými právnymi predpismi a
dobrými mravmi, pričom využívanie Služby nemôže byť urážajúce a nesmie
zasahovať do cti tretích osôb. Za konanie Užívateľa, ktoré je v rozpore s týmto
ustanovením,
Poskytovateľ
nenesie žiadnu zodpovednosť.
6.3 Poskytovateľ
je oprávnený odoprieť uzavretie Zmluvy s osobami, ktoré predtým podstatným
spôsobom porušili svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy alebo z VOP.
6.4 Poskytovateľ
je oprávnený obmedziť prístup Užívateľa k Službe, a to najmä s ohľadom na
vyššiu moc alebo s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového
vybavenia Poskytovateľa alebo s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a
softvérového vybavenia tretích osôb, ktoré sa priamo podieľajú na činnostiach
súvisiacich s predmetom Zmluvy. Takéto obmedzenie prístupu k Službe je možné
len na nevyhnutný čas.
6.5 Poskytovateľ
je oprávnený zablokovať prístup Užívateľa k Službe v prípade, ak preukázateľne
zistí, že Užívateľ porušil nejakú zo svojich povinností podľa bodu 6.2 tohto
článku.
6.6 Poskytovateľ
nie je zodpovedný za kvalitu a funkčnosť sietí dotknutých mobilných operátorov,
ani za kvalitu a funkčnosť telefónnych, internetových liniek a zariadení, za
poštové služby, ani za žiadne výkony, ktoré neprevádzkuje priamo sám (alebo za
pomoci tretích osôb) a ani za prípadné omeškanie spôsobené vyššou mocou.
6.7 Na účely
tohto článku sa pojmom vyššia moc rozumie najmä: štrajk, administratívne
rozhodnutia, súdne rozhodnutia, havárie telekomunikačných sieti alebo
systémov, gateway iných firiem, nepravidelnosť fungovania sietí
mobilných operátorov a Internetu.
6.8 Nakoľko sa
identifikácia Užívateľa uskutočňuje výhradne len na základe mobilného
telefónneho čísla, Poskytovateľ nemá možnosť verifikácie veku Užívateľov.
Poskytovateľ tak nenesie zodpovednosť za následky využívania Služby určených
pre plnoleté osoby Užívateľmi k tomu neoprávnených.
7. Reklamácia
7.1 Užívateľ má
právo uplatniť si reklamáciu vo veci správnosti úhrady za Službu, vo veci
kvality poskytnutej Služby alebo vo veci namietnutia inej vady v súvislosti s
poskytnutou alebo požadovanou Službou.
7.2 Právo podať
reklamáciu má každý Užívateľ. Užívateľ je povinný podať reklamáciu bezodkladne
po zistení vady, a to formou emailu označeným ako
Služba MyAllSports na adresu reklamacie@digitalglobalpass.com alebo
doporučeným listom označeným ako Služba MyAllSports na
adresu: Pass2Mobile, Šustekova 51, 851 04 Bratislava. V opačnom
prípade sa na takéto podanie neprihliada ako na reklamáciu.
7.3 Aby mohla byť
reklamácia riadne prešetrená musí obsahovať: meno a priezvisko osoby
uplatňujúcej si reklamáciu, číslo a dôvod reklamácie. Poskytovateľ
reklamáciu preskúma, a v lehote do 14 dní od kedy mu bola reklamácia
doručená informuje osobu, ktorá si reklamáciu uplatnila o výsledku prešetrenia
danej záležitosti.
7.4 Poskytovateľ
má právo vyzvať Užívateľa na doplnenie potrebných náležitostí reklamácie podľa
predchádzajúceho bodu tohto článku, pričom lehota na prešetrenie reklamácie
začína v takomto prípade plynúť až od momentu odstránenia nedostatkov a
splnenia podmienok na podanie reklamácie. Ak je to potrebné pre účely
objektívneho prešetrenia reklamácie, Užívateľ je povinný Poskytovateľovi
poskytnúť nevyhnutne potrebnú súčinnosť na základe výzvy Poskytovateľa, pričom
bez poskytnutia tejto súčinnosti nie je Poskytovateľ povinný v prešetrovaní
reklamácie pokračovať.
7.5 V prípade, ak
sa v rámci prešetrenia reklamácie zistí jej dôvodnosť, Užívateľ má voči
Poskytovateľovi práva podľa ust. § 622 a ust. § 623 zák. č. 40/1964
Zb. Občiansky zákonník, a to predovšetkým s poukazom na jeho právo na bezplatné
odstránenie vád Služby.
7.6 Na podanie a
vybavenie sťažnosti alebo podnetu sa primerane použijú vyššie uvedené
ustanovenia vzťahujúce sa na reklamáciu.
8. Osobné
údaje
8.1 Pre uzavretie
Zmluvy ako aj pre následné plnenia z nej sa nevyžaduje uvádzanie osobných
údajov Užívateľa. Identifikácia Užívateľa sa uskutočňuje výhradne len na
základe mobilného telefónneho čísla, z ktorého bola odoslaná Aktivačná SMS.
Uvedené sa nevzťahuje na prípady upravené v nasledujúcom bode tohto článku.
8.2 V prípade
reklamačného konania a vybavovania sťažnosti, resp. podnetu Užívateľa je
Poskytovateľ prevádzkovateľom informačného systému. Osobné údaje
poskytnuté Užívateľmi, budú spracované v súlade s právom Francúzska. V
rozsahu a s cieľom, ktorý je nevyhnutný na plnenie záväzkov Poskytovateľa.
Poskytovateľ smie takto poskytnuté osobné údaje spracovávať len po dobu
nevyhnutnú na splnenie jeho zákonných povinností a len na účel, na ktorý mu
boli poskytnuté.
8.3 V prípade, ak
Užívateľ poskytne svoje osobné údaje, zodpovedá za to, že takto poskytnuté
osobné údaje sú správne, úplné, aktuálne a pravdivé. Poskytnutie osobných
údajov je dobrovoľné. Užívateľ má právo prístupu k svojim osobným údajom.
9. Záverečné
ustanovenia
9.1 Zmluva a VOP
sú vyhotovené v slovenskom jazyku.
9.2 Tieto VOP sú
platné a účinné dňom 01.12.2023 a rušia prípadné predchádzajúce znenia
VOP. Všetky VOP sú k dispozícii v sídle Poskytovateľa a na internetovej stránke
Poskytovateľa MyAllSports.sk
9.3 Tieto VOP sú
neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. V prípade, že Poskytovateľ a Užívateľ uzatvoria
medzi sebou písomnú Zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto
VOP, budú takto odlišne dojednané ustanovenia Zmluvy uprednostnené pred týmito
VOP. V prípade akýchkoľvek rozdielov medzi VOP a Zmluvou má prednosť text
Zmluvy.
9.4 Na účely
úpravy právneho vzťahu medzi Poskytovateľom a Užívateľom sú záväzné VOP účinné
v momente uzavretia Zmluvy. Kópiu VOP Užívateľ obdrží v Potvrdzujúcej SMS.
Predávajúci je oprávnený znenie VOP meniť, rušiť, či doplňovať akýmikoľvek
zmenami, čím ale nie sú dotknuté práva a povinnosti, ktoré vznikli počas
účinnosti predchádzajúceho znenia VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny
týchto VOP je splnená jej umiestnením na internetovej stránke
Poskytovateľa gameas.sk
9.5 Vzťahy
neupravené týmito VOP sa riadia právnymi predpismi Slovenskej republiky,
a to najmä príslušnými ustanoveniami zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, s
výnimkou bodu 8.2 článku 8 týchto VOP.
9.6 Všetky spory
vzniknuté zo Zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane všetkých sporov o jej
platnosť, výklad alebo zrušenie, budú riešené príslušnými všeobecnými
súdmi. Podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 z
27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o
voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES (ďalej len
„Nariadenie“), správcom osobných údajov používateľov servisu MyAllSports je
spoločnosť „Digital Global Pass SAS“, sídliaca na adrese:
350 rue Denis Papin Parc de
la Duranne – Domaine du Tourillon 13100 Aix-en-Provence,
Francúzsko, RCS : 390 944 429 (ďalej „DGP”). Emailová adresa: reklamacie@digitalglobalpass.com
Osobné údaje
používateľov budú spracúvané v súlade s Nariadením, a to na základe článku 6
ods. 1 písmeno a, b, f, na účely súvisiace s poskytovaním služieb
prostredníctvom Servisu, vrátane posudzovania prípadných reklamácií, a ak
Používateľ vyjadrí príslušný súhlas – na účely spracúvania obchodných a
marketingových informácií, spôsobom stanoveným v klauzule súhlasu, a tiež na
účely realizácie oprávnených a opodstatnených záujmov Správcu, tzn. na určenie,
vymáhanie alebo obhajobu voči požiadavkám a nárokom inej strany.
Osobné údaje budú
spracúvané počas obdobia poskytovania služieb prostredníctvom Servisu, až
dovtedy, kým Používateľ nepožiada o ich odstránenia, alebo kým neuplynie
premlčacia lehota týkajúca sa poskytovaných služieb. Údaje spracúvané na účely
zasielania obchodných informácií budú spracúvané až dovtedy, kým Používateľ
nezruší svoj vyššie spomenutý súhlas, a informácie nevyhnutné na posúdenie a
vyriešenie reklamácií budú spracúvané dovtedy, kým neuplynie premlčacia
lehota, ktorá sa týka týchto záležitostí. Osobné údaje budú môcť byť
spracúvané aj po stanovených obdobiach, ak to bude nutné na základe platnej
legislatívy.
Rozsah osobných
údajov, ktoré Správca spracúva, zahŕňa kontaktné údaje Používateľa (vrátane
telefónneho čísla a emailovej adresy), ktoré sú nevyhnutné na poskytovanie
služieb prostredníctvom Servisu, ako aj na posudzovanie a riešenie reklamácií.
Uvedenie osobných
údajov je dobrovoľné, avšak nevyhnutné na poskytovanie služieb prostredníctvom
Servisu. Uvedenie údajov na účely zasielania obchodných a marketingových
informácií je dobrovoľné.
Osobné údaje môžu
byť sprístupnené zamestnancom alebo spolupracovníkom Správcu, ako aj subjektom,
ktoré poskytujú Správcovi podporu na základe príslušných dohôd o poverení.
Osoby, ktorých sa
osobné údaje týkajú, majú právo na prístup k obsahu svojich údajov, ako aj na
ich doplnenie, spresnenie, odstránenie, obmedzenie spracúvania, právo na
prenesenie údajov, ako aj právo podať sťažnosť voči spracúvaniu, a tiež právo
zrušiť svoj súhlas, čo nemá vplyv na legálnosť spracúvania, ktoré bolo vykonané
pred zrušením súhlasu. Osoby, ktorých sa údaje týkajú, majú právo podať
sťažnosť Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, keď uznajú, že
spracúvanie ich osobných údajov porušuje predpisy Nariadenia.
© MyAllSports 2023